Right now!


Herregud vad jag längtar härifrån just nu. Trots att jag har varit ute nästan hela dagen och tagit vara på den härliga vårsolen så vill jag ingenting annat än bort från Sverige för ett tag. Jag känner mig trött på allt här just nu. Allt är samma samma och åter samma. Fast jag måste erkänna att jag blir som förälskad i Uppsala på våren och sommaren när det är varmt, när solen skiner, alla är glada och när man kan ha kjol och kort jacka, eller bäst av allt, ingen jacka alls. Sena sommarnätter är det bästa!
 Men nu vill jag ligga på stranden, ha nästan inga kläder på mig, klappa delfiner och träffa sjölejon, hoppa fallskärm, klättra i berg och åka båt!
NU!

Kommentarer
Postat av: Lisa

men baby, är det den första negativa tonen på din blogg?! hmm... SÅ sugen på att dra alltså?

2009-03-19 @ 09:57:31
URL: http://lisasrosth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0