Sunny day sunny day

Vilken underbar dag det är idag. Solen skiner och snön är sakta men säkert påväg bort föralltid! Sånt gör mig lycklig. Som jag tjatar om dessa vårkänslor hela tiden men jag kan inte annat än att älska dom. Jag har promenerat fram och tillbaks till stan och det var så skönt ute så att jag skulle kunna gå ut och gå IGEN! Det ni...
Nu sitter jag och väntar på att mormor och morfar och farmor och farfar ska komma hit och fira mig i efterskott. Ännu är det inte över om ni trodde det.



Snygg redan som 12-åring!


Kommentarer
Postat av: Lisa

gumman, vi skickade sms till louise mobil för vi hade inte ditt nummer av någon outgrundlig anledning. Vi hade träning till 10.30 inför DM och drog sedan ut på krogen i hopp om att träffa dig och kyssa dig på vuxen-års-dagen :(

2009-03-16 @ 12:20:24
URL: http://lice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0