Haha

Åh herregud, jag är slut som artist efter denna dag. Jag har hållt igång sen sju imorse. Det känns i hela kroppen.  MEN jag har haft en jätte härlig dag. Varit och fixat naglarna, tränat och fixat lite annat viktigt men bäst av allt så har jag träffat Jullan! Det var alldeles för länge sen, och varje gång vi ses kommer jag att tänka på vår galna resa till Ayia napa vi gjorde i somras och jag håller fortfarande fast vid att det var världens roligaste resa någonsin! Vi bara bokade och drog, inga konstigheter! No regrets!

Jag bjuder på ett litet bildspel
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Julia

Åh älskling, jag måste bara säga! Jag blir helt varm i hela kroppen när jag ser dom här bilderna och jag måste också tillägga att det var den bästa resan genom tiderna även enligt mig. Finns inget som slår oss två tillsammans! Måste ses oftare och vi MÅSTE boka in en till chill resa denna sommar.. med carlsberg och nudlar på balkongen, 2km vandring till stranden, leva på ett äpple om dagen och röjja sönder med skurt och co på natten.. lova?!?!

Jag älskar dig :)

2009-03-24 @ 22:24:53
URL: http://realities.blogg.se/
Postat av: Anonym

Saknar dej på jobbet snygging..........

puss och go natt

2009-03-24 @ 22:55:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0