Jag slutar aldrig att förvånas

Okej mina vänner, håll i er hårt nu...Det här trodde jag aldrig om mig själv, men jag har blivit galen och gått och köpt en badräkt... BADRÄKT?!!!. Sen när började jag använda badräkt? Vad kommer härnäst? Overall? Gummistövlar? Hatt? Slips? Hängselbyxor? Ridhjälm?
Ja det skulle inte förvåna mig, så ser ni någon galen människa med badräkt på sig så är det garanterat jag. Nu är ialfall mitt bikiniproblem löst, men nästa problem återstår, hur ska nu magen ska få färg? Jag blir illa tvungen att klippa den i två delar efter halva veckan har gått. Nästa inköp blir en matchande badmössa!


för första och sista gången i världshistorien, dagens outfit

Kommentarer
Postat av: Lisa

Men MAMI! Hur smal ser inte du ut å va?! My gosh!! Ät kvinna!

2009-03-21 @ 12:28:37
URL: http://lisasrosth.blogg.se/
Postat av: Lina

Lisa du skulle bara veta hur mycket jag äter, den enda skillnaden är väl att jag äter rätt saker! No worry!

2009-03-21 @ 12:41:24
URL: http://jagochlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0