Skäms på er!

Idag känner jag mig helt mördbultad. Nästan så att jag skulle kunna somna framför datorn. Tro mig, det har hänt förut.

Jag fortsätter förstås att räkna ner till my big day. 10 dagar kvar sen smäller det! Jag tänkte knåpa ihop en liten önskelista. Det var alltid det som var det roliga med att fylla år när man var mindre, att skriva långa långa önskelistor på saker man visste att man kanske aldrig skulle få. Men nu när jag tänker efter så är det faktiskt ganska svårt. Jag har i stort sett allt jag önskar mig, förutom min drömman, min drömmbil och mitt drömmhus.

Nu ska jag att äta frusna bananer med chokladsås, dricka upp mitt kanelté och läsa lite i min engelska bok!
Föresten så har ni blivit riktigt kassa på att kommentera!


Den badräkten till ett par shorts sitter fin fint till Florida!

Kommentarer
Postat av: Sannabanana

Låter som du har det bra! :) Kan tyvärr inte skicka nån drömvilla, drömman eller drömbil åt dig i födelsedagspresent, men om jag va rik skulle jag göra det! :D Ha det bra! Kram

2009-03-03 @ 19:06:34
Postat av: M o l l y m u s

baddräkten är superfin!

LINA VI MÅÅÅÅÅSTE SES!!

2009-03-04 @ 00:58:48
URL: http://mollymus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0