Promise

Ja herregud, jag är nyss hemkommen från ännu en fullspäckad dag! Är såklart alldeles för trött för att skriva. Men jag vill bara påminna om att jag fortfarande lever och att det nu är mindre än en vecka kvar tills jag åker.. så passa på att njuta av mig nu riktigt mycket, för snart är jag borta och då kommer ni att sakna mig! 

 

Föresten så är det någon eller något som gnager på mitt fönster just nu. Någon som vill ta sig in?! Jag är alldeles för rädd för att se efter vad det kan vara, vilket innebär att jag får krypa ner i sängen RÄDD. Det är vid sånna här tillfällen det kan vara praktiskt att ha en händig man som kan skydda mig mot alla farliga djur och läskiga läten!
HEJ!

Kommentarer
Postat av: Helena

Lät oerhört läskigt det där!

hoppas den eller det inte gnager sig in :p

2009-03-26 @ 03:42:16
URL: http://helenasoas.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0