15 dagar...

Nu mina kära börjar det dra ihop sig inför min lilla tripp. Dagarna är räknade. Det är cirkus två veckor kvar! TVÅ VECKOR?!
Närmare bestämt Onsdagen den 1 April sätter jag mig på planet som först går till Boston där jag ska hålla till ett par dagar tillsammans med Anna-sara hemma hos familjen Hoffman, innan nästa flyg tar oss till Florida och Captiva Island. Jag som inte ens har hittat någon snygg bikini än? Och vad ska jag ta med mig? INGENTING! Jag tänkte packa med mig ett par trosor, strumpor, och en tandborste för att sedan återvända med en proppfull tung resväska. Som jag har längtat!

Jag vet inte riktigt vad som hänt, men jag känner mig helt speedad dygnet runt. Jag som aldrig i hela mitt liv haft svårigheter med sömnen. Ni som känner mig vet att jag i vanliga fall kan somna vart som helst, närsomhelst om jag får tråkigt. Jag vaknar mitt i natten, klarvaken redo för att gå upp. Jag går aldrig upp senare än åtta nuförtiden TROTS att jag inte behöver. Är det kanske ett ålderstecken?
 Hur ska det här sluta?


på min föllis

Kommentarer
Postat av: Helene

Så snygg du är då stumpan!!!!!!!!

2009-03-16 @ 20:01:18
Postat av: Sanna

Haha, ja du Lina, du har rätt. Du kan somna lite här och var. ;P Två veckor kvar, ja, inte är det mycket inte! Snart står du där på flygplatsen med den tomma resväskan .) Hoppas att du kommer ha det underbart kul! Kram

2009-03-16 @ 21:44:01
Postat av: Helena

jag tror snarare på att du tränar med och får mer energi :) skönt juh :)

2009-03-17 @ 20:25:12
URL: http://helenasoas.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0