Jag behöver en time-out

Tiden går ruskigt fort. Helt plötsligt känner jag mig skitstressad, jag har fått för mig att jag har massor att fixa och massor av människor att träffa innan jag åker. En del verkar ha missupfattat det här med min tripp. Jag ska inte vara borta längre än två veckor denna gång. Hur det blir senare i sommar får vi se helt enkelt! Så nu har vi rett ut det!

Imorrn är det redan fredag igen och jag är ledig! På lördag blir det jobb och födelsedagsparty hos Pauline och ev. utgång. Jag och Helene har bestämt oss för en LUGN sådan. Och den här gången måste det bli så även om alla våra andra lugna utekvällar har slutat i raka motsatsen. Shape up!
Nu ska jag städa upp i röran och sen försöka sova UTAN några otäcka oljud utanför mitt fönster!

CIAO!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0