Friday!

Jag njuter för fullt av min lediga vecka, den kunde faktiskt inte varit bättre!
Jag har precis som jag lovat mig själv tagit vara på varje dag.

Jag känner mig aningens lättad, jag kommer att stanna lite längre än en vecka längre i Sverige än vad som var planerat, alltså åker jag troligtvis runt den 26 Juli och kommer hem runt 15 September. Alltså får jag njuta mer av sommaren här hemma plus att jag missar halva September vilket inte gör mig mycket alls. Hösten är inte mycket att hurra för!
Sen ser det även ut som att min tripp till Fredrik i San diego blir av vilket jag verkligen ser fram emot, min nya familj skulle hjälpa mig att boka biljetter så att jag åker dit direkt efter jag varit i New Jersey.

Nu ska jag lägga mig ute och steka lite i solen. Jag kanske borde friska upp mitt engelska ordförrådd igen med en tråkig bok?! Jag tror nästan det, snart är det väl dags att börja drömma på engelska igen. HERREGUD

Ikväll blir det grillning med tjejjerna och grabbsen!



Kommentarer
Postat av: Lisa

Kanon!!! va kul med San Diego också!!! Det här kommer va din bästa sommar ever!! Helt säkert!

2009-05-15 @ 16:58:37
URL: http://lisasrosth.blogg.se/
Postat av: Den där Hellman

Yeaah baby! Ikväll blir inten strupe torr!

2009-05-15 @ 19:04:33
URL: http://iamhellman.blogg.se/
Postat av: Lisa

Jag veeet, klänningen va såå söt, verkligen jag. men den va ju för stor.. buu

Jag är taggad för imorn. blev det idag. har stressat som fan i veckan som du kanske märkt. men idag fick jag lite lugn i skallen och började planera för imorn. jag och mamma ska umgås hela dagen för både pappa och viktor är bortresta, så det är hon och jag! då kan jag handla till festen och plantera blommor i balkonglådan och så där..

vad ska jag ha på mig imorn?!

2009-05-15 @ 19:10:41
URL: http://lisasrosth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0