Godmorgon mina vänner!

Idag känner jag mig utvilad. Jag kunde konstigt nog sova längre än till klockan sju imorse (har tydligen en inbyggd väckarklocka i mig själv som har en tendens att ringa liiite för tidigt) Jag tackar och tar emot. Det kanske var den nya sängen? Stört jag vet, men bra på ett sätt, för när ni andra slöfockar ligger och latar er i sänghalmen så har jag varit uppe sen tidig gryning och hunnit med både det ena och det andra. Det gäller att se det från den ljusa sidan och göra det bästa av situationen!

Jag hoppas att min förkylning börjar leda mot sitt slut för resten av veckan har jag massor av jobb på min plan. Men idag blir det förhoppningsvis en underbar dag med vänner och kanske lite annat!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0