JAG LEVER, MINST SAGT!

Nej jag har inte dött, men man skulle kunna tro det med tanke på min frånvaro.. herregud, jag är verkligen en dålig människa.. nej jag har haft mina skäl. SÅ det så.
Jag har ägnat mig åt jobb och andra roligheter. Igår gick vi ut lite fina gina flickor och skakade rumpa och vi hade det minst lika trevligt som vanligt. Packat med folk var det..
NU ligger jag på studsmattan och solar mig (med datorn) Underbart att ha Spotify vid sånna här tillfällen. Jag är inte bakis ALLS.. skönt att slippa slösa en hel dag på att må som skit.
Nu ska jag fortsätta att njuta av min lediga Söndag och steka mig, magen ska bli svart. Åh vad jag älskar sommaren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0