Min vän Helene


Den här pinglan har ni säkert sett minst hundra gånger här i bloggen på senaste.
Iallafall. Helene måste vara guds gåva till mig. Hon finns här i ur och skur. Bara idag har vi pratat med varandra minst fyra gånger om allt och inget. Så fort det är något, vad som helst, viktigt som oviktigt så tar vi fram luren och stöttar och pushar varandra!  Det är en härlig känsla att veta att det finns någon där 24/7. Det går inte att ha tråkigt tillsammans för det är alltid nya upptåg på gång och allt är roligt!

Jag tror att vi är gjorda för varandra.
För oss är åldern bara en siffra!

Kommentarer
Postat av: Alina

Natti!

2009-05-07 @ 00:34:17
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Helene

Min älskade lina!!!!!!

så fint du skriver det gör mej glad i hela kroppen!sitter nu och saknar dej!

du e den bästa!

puss puss puss puss

2009-05-08 @ 19:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0