Om typ två månader...

Det blev ingen ledig helg den här helgen för mig som jag trott. Jag fick rycka in idag också, inget mig emot! Tiden går läskigt fort ibland, men som man brukar säga, tiden går fort när man har kul, eller bara mycket att göra?!
Det känns som att jag håller på att dra på mig en satans förkylning, och eftersom att sjukdommar och annat onödigt  INTE hör hemma i mitt nya liv, så nu gör jag allt jag kan för kung och fosterland för att bota den. Det går sådär.

Sen så ville jag även passa på att säga att datumet inför Usa verkar vara spikat. Jag hade faktiskt glömt bort det, men häromdagen slog det mig att jag faktiskt ska iväg igen. 15 Juli lämnar jag soliga Sverige för ännu mer sol&bad, ett beachouse, lite sköna kids och förståss massa äventyr.
mmmm


min favoritpingla!

Kommentarer
Postat av: M o l l y m u s

Åh hihi taack :D

Allt bra med dig gumman?

2009-05-03 @ 21:11:04
URL: http://mollymus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0