Stopp ett tag va...

Jävlar i lådan vad tiden går fort. Jag har jobbat hela veckan på heltid och tiden har bara sipprat ur mina händer. Nu vet jag att livet som en heltidsarbetande vuxen går i en jäkla fart och inte undra på att dom klagar över att dom aldrig hinner med att göra saker. Imorrn är det redan Fredag och det vore trevligt om väderguden kunde komma med något lite bättre än bara pissigt regn. I helgen ska det ialfall bli sommarvärme. LOVELY!
Det är himla roligt att se alla människors sura miner när regnet öser ner, för alla ser verkligen förbannade ut. Som sagt, så länge jag jobbar gör det mig INGET alls att det regnar, jag står ju bara inomhus och ser söt ut!


typ såhär söt

Kommentarer
Postat av: Lisa

ååh du är så fin Lina! Jag får se hur jag gör. känns väl mest dumt att lägga ut pengar på middag när jag kommer äta ute i två veckor!! Jag bestämmer mig helt enkelt efter jobbet imorn!

PUSS

2009-05-29 @ 08:43:55
URL: http://lisasrosth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0