Stressigt värre?

Imorgon är det Måndag igen. JIPPI. Och min kalender är för en gångs skull helt tom den närmsta veckan! Jag ska inte ropa hej fören jag kommit över bron (är det så man säger???) för det brukar oftast dyka upp massa jobb i slutändan och det tackar jag inte nej till, men endå!

Jag sitter just nu och har lite panik mitt i natten.. typiskt mig. Jag ska lägga fram korten på bordet. Nu är det lite drygt två månader kvar tills jag åker till Usa igen, och det känns som att det är så mycket jag vill hinna göra här hemma, så många att umgås med och få känna på lite äkta svensk sommar med bad, grillning och härliga utgångar. Två månader är typ 60 dagar och det känns förjävligt stressigt. Hur ska jag nu på bästa sätt spendera mina dagar?! Låter ju som att jag ligger för döden eller något...Jag är annars ingen stressad människa, jag är alltid lugn och sansad och tar varje dag som den kommer, men nu blev det plötsligt himla jobbigt. Hade varit en annan femma om jag hade dragit på hösten eller vintern, men jag som älskar svensk sommar.

Jag har lovat mig själv att verkligen ta vara på varje dag och göra det bästa möjliga av den! Det kan vara bra att påminna mig själv om det ibland när jag känner mig för trött eller lat. Jag ska liksom bara äta frukost typ 60 gånger till innan jag lämnar landet, klä på mig 60 gånger, ja ni hajjar hur jag tänker..

Har jag föresten sagt att jag planerar in en tripp till min kära bror i San diego innan min hemresa?


Kommentarer
Postat av: Helena

jaha, visste inte att du ska iväg igen! :) vad härligt!

vad blir det för tripp då då? hur länge?

Tid och lust att täna något i veckan?

imorgon ska jag gyma och spinna :)

2009-05-12 @ 00:07:53
URL: http://helenasoas.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0