Lugn bara lugn

Idag känner jag det där suget, samma sug som jag får när jag suktar efter godis eller något annat gott. Fast nu är det plånboken som suktar efter att öppna sin käft. Jag känner ett oerhört sug för att spendera mina välförtjänta pengar. Det verkligen suger i magen. Det känns som att jag inte har ätit på flera veckor, jag skulle kunna äta VAD som helst.  Jag vill bara HA något. Spelar ingen roll vad, men NÅGOT måste jag ha. GENAST!

Är jag sjuk? Dum i huvet? Nja bara lite uttråkad!


Kommentarer
Postat av: Lollo

=)

2009-05-28 @ 00:13:46
URL: http://confessionsbyme.blogg.se/
Postat av: Lisa

Ursh, helgen känns jobbig om jag ska vara ärlig. Imorn slutar jag 17 och ska direkt hem och duscha och sen gå på avskedsfest (och sen utgång?). på lördag börjar jag 9, slutar 17. Ska skjussa min farmor till sin kompis, och sen antingen spara mina pengar och hjälpa Catti att flyttpacka, eller så spenderar jag lite matpengar ihop med er. Sen på söndag är det flytta med Catti, hon flyttar in hos mig i 5 dagar. efter helgen är det heltidspraktik i tre dagar med plugga-packa-städa-baka sen en dag i skolan me doponering på uppsasten och sen jävlar är det LAAAAAAAAA!!!!



ja, jävligt rolig nu framöver..

2009-05-28 @ 20:53:46
URL: http://lisasrosth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0