Tråkiga men viktiga vuxensaker!

Jag har fått en liten fling på Aerosmith. Jag har dansat runt dagen lång till hans gamla godningar och jag blir alldeles lycklig av hans hesa rossliga röst. Om det är något han förmedlar så är det känslor! 
 Snacka om att jag har fått mycket gjort idag. Nästan så att jag borde se till att vara sjuk lite oftare. Nu har jag äntligen lite struktur och ordning i mitt liv igen! Jag och mamma var iväg till nya Ikea en sväng, stort som satan, behövdes karta och kompass. Jag köpte massa tråkiga vuxensaker. Jag tyckte att jag var i behov av en ny madrass och lite andra grejjer till sängen så att den blir ÄNNU skönare! Förhoppningsvis kommer jag att kunna sova lite längre än till sju varje morgon nu. HOPPAS!

Föresten är ni många som hittat hit på senaste, som vanligt så får jag väl inte veta vilka. synd för mig, men välkommna ska ni vara!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0