Lugnt som satan

Nu är ni säkert ute och skakar era lurivga. Det märks att det är helg, lite skumma sms och telefonsamtal har ramlat in. Men jag är inte avis, jag är nykter, har hälsan i behåll och vaknar pigg och fresh imorrn. Jag är nyss hemkommen från Helene, vi har haft världens lungnaste kväll så att säga. Vi har pratat om allt mellan himmel och jord men vi blir inte mycket klokare av det! Det är inte lätt att vara tjej ibland.

Det märks att det är vår i luften. Idag har massa helt okända människor varit ovanligt supertrevliga. Inget mig emot, jag gillar spontanitet, det är härligt, men trevlighetens bägare rann över lite när en helt random kille helt plötsligt kom och köpte jordgubbar till mig. Jag måste visst ha varit extra söt idag..men jag tackar inte nej till lite jordgubbar!

Imorrn blir det jobb på Gina, sen får vi se vart dagen för mig.
GODNATT!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Vet du, det är så vårsomrigt att när jag kom hem vid fyra i natt, la mig vid halv fem, då var det LJUST ute!!!!!!!!

2009-05-10 @ 18:59:02
URL: http://lisasrosth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0