Vakna med ett leende!

Hej och godmorgon!
Idag vaknade jag som vanligt med ett leende på läpparna. Mina underbara Gina tjejjer gav mig en kudde när jag fyllde år, på kudden är det en bild på mig som ler, och en text där det står vakna alltid med ett leende. Är det inte underbart? Tack vare dom så får jag en bra start på dagen VARJE DAG!
Idag är städhjälpen här och jag känner mig lika dum varje gång som är hemma, så idag ska jag försöka att hålla mig undan, så jag tänkte passa på att bättra på brännan lite i min nya fina blommiga bikini. TUR att det är soligt ute idag.

Sen ska jag träffa en kompis och äta lunch på stan!
LATERS!


jävlar vilken jättebild! enjoy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0