Ännu en kväll i lugnhetens tecken

Idag har jag och kusin slagit in hundratals julklappar på pappas företag. Bara julmusiken och julmusten som saknades för att fullända mina julkänslor! När vi kom hem hade mamma dukat upp med världens godaste middag, tänt ljus i hela köket och på spisen stod det nybakat bröd som doftade ljuvligt. Tänk vad jag kommer att sakna famljen efter nyår. Jag och Anna-Sara får bilda en egen liten familj och ta hand om varandra helt enkelt!
Ikväll ska jag åka till två efterlängtadade vänner och ha myshäng denna ruskiga lördagskväll, mer än så finns det ingen energi till. Imorgon jobbar jag på Stockhome så jag måste spara lite av mina begränsade krafter.


Jag och Helene i April 09


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0