Back on track!

Jag visste det. Bubbelbad kan göra underverk. Idag är jag på banan igen förutom att det fortfarande känns som att jag fått mig en omgång stryk på vänsterarmen, men det är smällar man får ta om man vill ligga på topp helt enkelt!
Jag är utvilad, för första gången i min livshistoria har jag sovit i nästan 12 timmar i sträck. Det här kommer jag att klara mig i veckor på. Nu är det dags att bege mig för work och efter stängning ska jag och min blivande sambo åka till lägenheten för att inspektera och planera. Inatt drömde jag att det spökade något fruktansvärt där. Haha ibland låter jag det gå lite för långt i mina drömmar.

FÖRESTEN! Jag ska införskaffa ett hudsjur till mitt nya boende, kan ni gissa vad det blir?


Kommentarer
Postat av: J

jag vet. en guldfisk. men som sagt, den kommer vara död. Sten-död.

2009-11-04 @ 12:20:19
URL: http://itisallinmyhead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0