Som en gåva från ovan eller som ett paket på posten

Efter nyår är det vi som flyttar in i en asmysig 3:a med fem minuters promenad in till stan. Det kunde ju varit sämre! Det kunde inte bli mer perfekt än såhär. Återigen känner jag obeskrivlig tacksamhet. Jag måste ha gjort något väldigt bra i mitt förra liv för att förtjäna allt som kommer omkring mig just nu. Jag tackar och tar emot med öppna armar. Han från ovan tycker väl att jag är värd det här efter allt och jag kan inte annat än att hålla med. Kan knappt vänta, vill bosätta mig och sätta igång vuxenlivet NU!

Det har varit roligt att gästspela på STCKHM i Stockholm under helgen. Det är alltid bra att kuna vara på olika ställen, det är på den vägen man lär sig mest så jag är glad att jag fick möjligheten. Att bekanta mig med nya människor är dessutom bland det roligaste jag vet. Imorrn jobbar jag på hemmaplan!

 


Kommentarer
Postat av: Ellen

Fan va kul Lina :D Grattis! Vi måste ses snart! Det var verkligen en evighets evighet sen!

2009-11-03 @ 19:35:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0