Fredagen den 13:e

När jag är sjuk fungerar ingenting som det ska. Motivationen tryter och allting känns tråkigt. Lika bra att gå och dra någonting gammalt över sig idag igen. Det här blir sista dagen ni hör mig klaga, för sen har jag bestämt mig för att det får vara nog. Helgen blir minst sagt lika lugn som förra helgen. NÄSTA helg däremot blir det andra bullar kan jag lova, då har jag ialfall något att se fram emot dessa gråa dagar. NÅGOT ANNAT som däremot är roligt är att min blivande sambo och kusin precis har fått jobb på Bönor och Blad, tänk vad lycklig lottad jag är. Jag är nämligen den största tédyrkaren du någonsinn träffat. Vår lägenhet kommer att krylla med massor av téburkar. Dags att inta soffan och filten för resten av kvällen, dags att ligga i koma ett par timmar. Dags att ladda batterierna en gång för alla. SEN FÅR DET VARA NOG!


Santa Monica -09


Kommentarer
Postat av: dess

men hon har ju caféet? ;P

2009-11-13 @ 19:35:28
URL: http://desireewallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0