Hemligheten bakom min superfrulle

 
Jag har kommit till insikt med både det ena och det andra idag. Nämligen att såhär års när det är kallt och ruggit ute dricker jag nästan ALDRIG vanligt kallt vatten till maten eller när jag är törstig. Det är alldeles för kallt för min smak. Istället har jag blivit en storkomsument av té av alla slag. Men i längden kan det bli dyrt och sen så har det kommit till min kännedom att det inte är det bästa för magen att hinka i sig mängder med té (här snackar vi kanske 6-7 koppar om dagen) idag provade jag att dricka bara kokhett vatten, tro det eller ej, det funkade minst sagt lika bra. LITE tråkigare, MEN för att sätta guldkant på tillvaron kan man ringla i lite flytande honung. PROVA!

När vi endå är inne på matlagning tänkte jag nu mina kära vänner, dela med mig av den bästa frukost någonsin:
1 havregryn+kanel+äppelbitar+russin+vatten
2 blanda ihop allt i en skål 
3 sätt mikron på 4 min
4 rör om,
 KLART!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0