Idag är en ny dag

Choklad måste ju vara guds gåva! Igår efter jobbet kom Viktor över med sushi och joinade frugan och mig på myskväll med tända ljus och julté. Det hela slutade med ett frosseri av choklad i alla former och smaker. Idag känner jag mig bakfull, det är sant, jag drömde om vatten och jag är fortfarande jätte törstig. SÅ nu tänker jag ha en chokladfri vecka! Lättare sagt än gjort. Idag jobbar jag sista dagen innan jag får långhelg! Jag och Anna-sara ska göra julfint och julpynta hela huset inför första advent och vår glöggfest! Anna-sara har lovat julbak och jag står tydligen för julpyntet. Vilket bra team vi är!

 

Ikväll blir det biooootime!
 Hejdå på er mina solstrålar! Kör hårt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0