Inga kommunikations problem

Min första instikt när jag vaknade 06.20 (två timmar innan ställt alarm) var: UT OCH SPRING! Trots att jag har vila från träning i två veckor. Det var ingen tvekan om saken. 5 minuter efter mitt morgonryck var jag ute på vägarna med mitt morgondisco i öronen. Helt oplanerat och helt galet. Jag sov liksom inte ens fem timmar inatt, säkert bara för att jag sov 12 timmar natten innan. Min kropp talar ofta talar om för mig vad jag behöver, och den här morgonen ville den ut och röra på sig, och det fick den. Hoppas den nöjer sig så för idag jobbar jag hela dagen. Igår ville den ha massor av choklad, och självklart var jag tvungen att ge efter. Undra vad det blir härnäst? Vi är helt enkelt ett bra team, det gäller att alltid lyssna och våga lita på att det den talar om är det som är bäst. Man skulle kunna likna det vid en kärleksrelation. Det handlar om att ge och ta lyssna och förstå. KÖR HÅRT IDAG mina underbaringar!


Kommentarer
Postat av: J

jag vill slå dig (inte på riktigt förstås! utan bara lite på låtsas) för att du orkar så mycket när jag är helt orkelös :( jag kan liksom sova, VARJE natt 12 timmar och ändå vara skit trött...

2009-11-05 @ 10:01:24
URL: http://[email protected]
Postat av: J

SÅKLART! hacka löken i köket, SÅKLART! stoppa dldon i arslet, SÅKLART! klippa linas hår? SÅKLART!

2009-11-05 @ 13:18:49
URL: http://itisallinmyhead.blogg.se/
Postat av: lisa

haahahha du är så jävla rolig!! jag vil oxå kunna skrivit roligt! ahha

men du, jag va ju in på stockhome idag vid femtiden och ingen liten lina!!

2009-11-05 @ 19:28:22
URL: http://lisasrosth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0