Jag är hög på kaffebönor

Haha nu ska jag berätta något roligt. På jobbet säljer vi chokladdragerade kaffebönor. I vanliga fall gillar jag inte kaffe, jag dricker alltså aldrig kaffe. Men jag var så himla nyfiken på dom här små kaffebönorna så jag tog hem lite för att prova dom. Varför tror ni att jag är vaken NU när jag egentligen börjar 11?  Jag blev så himla pigg att jag får runt som ett skott här igårnatt, inga tankar på morgondagen, och det slutade med att jag vaknade alldeles för tidigt, typ NYSS! Fortfarande pigg. Summan av kardemumman, jag rekomenderar VERKLIGEN att äta hela kaffebönor såhär i höstmörkret, bättre än vad alla energidrycker erbjuder. Här snackar vi riktig vara!

NU börjar mitt morgondisco sen beger jag mig till gymmet innan jobbet sätter igång!
Kör hårt idag hörrni! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0