Jag laddar om!

Min vänstra arm värker som aldrig förr efter det satans svinvaccinet. Känns som någon mördbultat mig. Misstänker feber också. Kanske lika bra, är ganska vanliga biverkningar och det visar ju bara på att allt är i sin ordning. Perfekt timing på min lediga dag och allt. Vet inte när jag mådde dåligt eller var "sjuk" senast.

Idag har jag ätit lunch och snicksnackat i timmar med min underbara Lisa som flyttar till Stockholm efter nyår. Nu ska jag ta till min kreativa sida och laga ihop något snärtigt att äta innan jag bosätter mig i jacuzzin för resten av kvällen eller kanske för resten av livet? Dags att genomgå en helkroppsrenovering, det görs bäst i bad med mycket skum. Imorrn är jag garanterat som en ny mäniska med nya friska krafter.



TJING!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0