Jobbe jobbe och jobbe

Jag jobbar på som bara den, dag in och dag ut, är himla nöjd med läget. Har kommit på att jag gillar att jobba. Att hålla mig sysselsatt, i rörelse och att vara aktiv. Så kommer mitt liv se ut i minst dom två kommande månaderna, jobb jobb och jobb. OM ni undrar vart jag tagit vägen ibland så vet ni alltså vart ni hittar mig. Jag trivs himla bra, och jag är glad att det blev som det blev med allting tillslut. Alla människor behöver förändring, nya miljöer, nya människor och stimulans varesig dom tror det eller ej. Så var det ialfall för mig. HURSOMHELST är det alldeles för lätt att fastna i samma gamla hjul dag in och dag ut utan att ta tummen ur röven och faktiskt göra något annat.
Tänk på det om du känner dig fast i samma gamla trista vardag, våga bryt dig loss!

FÖRESSTEN! Mina två första julklappar är fixade! Det ni. Framförhållning var ordet!
NU ska jag avsluta dagen i väntan på att en ny ska ta fart! GODNATT


Kommentarer
Postat av: Dad

Min första julklapp är oxå fixad å den är till dig. Ingen stor grej, men jag tror den passar dig som handsken...

2009-11-09 @ 21:55:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0