Jul-check

Nu håller jag på och stökar iordning julen. Jag har precis satt igång med mitt rum. Det känns lite vemodigt att plocka fram julstjärnan och sätta upp den i fönstret en SISTA gång här i Gamlis. Nästa jul blir det i mitt nya rum och i vår nya lägenhet. Sängen har fått röda lakan, röda påslakan och röda örngott!!! Imorrn ska Anna-sara baka har hon lovat, är det för tidigt att baka knäck tro? Imorrn på vår glöggafton tänkte jag slå på stora trumman och ha RÖD klänning. Något mer? Röda trosor, strumpor? Jag får klura på det där.

DAGS ATT FORTSÄTTA!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men älskling, du ska ju bara bo borta ett år :) det blir fler jular i gamlis!

2009-11-27 @ 15:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0