Min blivande guldfisk Sylvester II

Åh vad härligt det känns. Nu känns det på riktigt. Nu är det på riktigt. Vi flyttar på riktigt. Lägenheten är helt perfekt för oss och jag är så ivrig på att sätta igång. Jag blir vuxen på riktigt, jag lämnar min trygga bas och all trygghet för att starta mitt nya egna vuxna liv. Jag ska betala räkningar, handla min egen mat och allt vad som hör till. Trodde aldrig någonsin att det var något jag skulle längta efter, men allt slog om så fort från det att jag kom hem från USA. Nu ska jag försöka njuta av den sista tiden jag har här hemma på min trygga bas tillsammans med min familj. Något jag kommer att sakna är mitt underbara rum och mitt jacuzzi. GODNATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0