Mitt sätt att överleva hösten!

Okej, ska vi komma överens om en sak? Från och med NU är det jag som blir bättre på att underhålla er. Just nu är jag mitt uppe i en kärleksrelation med mig själv och det tar mycket av min tid ska ni veta. När jag inte jobbar dagarna långa gör jag allt i min makt för att må bra i detta ruskiga klimatet. Hade jag varit en björn hade jag gått i ide för länge sedan, men nu är inte så fallet. Ikväll te.x har jag badat bubbelbad med tända ljus HELT ENSAM. Det var bara jag och ljusen. Romantiskt värre. NU sitter jag här med ljusen vid min sida igen, dom är överallt. Hursomhelst, idag är det Måndag, fortfarande hes som en kråka. MEN i helgen har jag extra långhelg så vi passar på att annordna en liten glöggfest så att det finns något festligt att se fram emot i veckan!

På jobbet märks det att julen inte är långt bort, julstjärnor hit, julstjärnor dit, ljus och ljustakar i alla former. LOVELY! Mina första julklappar är redan inhandlade och jag tänkte försöka att fixa klart alla inom en snar framtid, så fram med önskelistan! JULJULJUL, om en månad är det dagen före dopparedagen! HERREGUD!


Joanna och jag i somras!


Kommentarer
Postat av: Lisa

åh skönt att höra attd et är någon mer än jag som lever som om det vore fjärde advent!

2009-11-24 @ 07:39:39
URL: http://lisasrosth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0