Någon mer än jag som är uppe alldeles för sent?

Här sitter jag mitt i natten, pigg som en mört fast jag borde må som en klubbad säl. Jag gör allt för att inte gå och lägga mig. Just nu håller jag på att testar massa olika frisyrer, har precis sminkat mig kolsvart runt ögonen, ser ut som någon cleopatra, jätte kul är det! Får öva lite mer på det där. Har kommit på att jag ALLTID ser likadan ut, så nu försöker jag tänka lite outside the box. Håret, eller den såkallade hästmanen, alltid likadant, spiiikrakt and that´s it, vad kan jag göra för brutalt? En snagg? en page? afro? lockigt? svart? platinablond? Ja något måste ske! Jag blir alltid lika kreativ mitt i natten när jag egentligen borde sova, varför är det så?
NU ska jag duscha av mig kladdet i fejjan och ladda upp inför en ny spännande vecka som består mestadels av jobb. Ska även försöka att klämma in lite vänner. På Fredag blir det julbord med jobbet för hela slanten! Det kan inte slå snett, jag som älskar julbord. GODNATT


Förra året med Gina-ligan. Detta år med Stockhome-ligan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0