Nedräkningen har börjat!

Här sitter jag och dricker mitt julté i väntan på finbesök! Undra om Anna-sara har med sig fler roliga téer hem idag. Vi har typ 30 olika påsar med massa olika sorter i, och värre kommer det nog att bli när vi flyttar.
Idag är det prick en månad kvar till självaste julafton, helt otroligt, känns som att det var förra veckan jag satt och skrev det sist men det var ett HELT ÅR sen.

Idag har jag pysslat och gjort julfint en massa på jobbet, jag blir så himla sugen på att köpa julklappar till ALLA, tillochmed dom jag inte känner, finns så himla mycket roligt att ge bort! Kom och köp! Haha
Imorrn åker päronen till Thailand och snart kommer min kära bror från USA hem! Då är vi samlade hela familjen tillsammans på en och samma gång, det händer typ ALDRIG i familjen Nilsson.
TJING TJONG PÅ ER!


Bror Fred


Kommentarer
Postat av: KnivJörgen

Snygg brorsa du har!!!

2009-11-24 @ 18:15:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0