Nu är jag mätt på julfika

Igår drack vi så mycket glögg att hela golvet fram tills nu varit täckt av en mörkröd kladdig sörja. Mandlar och russin låg på lite alla möjliga ställen! Efter gårdagens bravader är huset är nu återställt och allt är i sin ordning. Anna-sara röjde undan alla flaskor och kraffs medan jag låg och sov, bra teamwork där! Idag har jag har varit på traditionellt adventsfika hos farmor och farfar, jag fick representera min familj eftersom att resten är och solar sig på andra sidan jordklotet. NU ska jag laga lite lax för att inte riskera att få jul-sjukan. Har levt på pepparkakor, saffransbullar och mandlar det senaste dygnet. Mysigt värre! Tack för en jätte rolig kväll mina vänner!
TJING PLING PÅ ER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0