Nya tag i höstmörkret!


Florida 09

Nu är det slut på långvila för den här gången! Idag gjorde jag ett uppryck på spinningcykeln, nu är jag på gång igen. Jag är mer laddad än någonsin för i två veckor har jag bara latat mig och det har varit så skönt. Det behöver man faktiskt med jämna mellanrum, något jag varit alldeles för dålig på. Min sambo hakade på och hon trivdes mycket väl på Centralbadet, något jag är glad över. Den här helgen har varit den mest lataste och tråkigaste på kanske hela året, det behöver jag inför kommande veckor när det blir full rulle. Kärringvarning på mig.
 MEN framförhållning är nyckeln till framgång.

Ikväll har jag tvingat saxen i handen på mamma, så nu slipper jag att gå till frisören. Hon gjorde ett mycket bra jobb, så hon kommer att få anställning hos mig framöver. Ikväll blir det en tidig kväll. Imorrn ska jag upp med tuppen och öppna butiken.
GODNATT kära följeslagare!


Kommentarer
Postat av: Malin

Åh vad kul! Hittade precis din blogg. Jäklar vad peppad jag blev att åka o träna på dirren :)

2009-11-08 @ 23:27:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0