Söndag söndag söndag

Hela gårdagen kämpade jag med att hålla mig vaken efter nattens bravader, därav min frånvaro. Nu är jag tillbaks efter veckans längsta sovmorgon. Vart min röst tagit vägen är fortfarande en olöst gåta. Fredagen var hur rolig som helst. Vi var på 25årsfest hos tjejjerna vi ska hyra lägenheten av. Det var mycket folk, god mat och härlig stämning. Jag och Anna-sara siktar på att vara minst lika bra fruar för varandra som dom var. Kan knappt vänta tills vi får sätta igång. Här snackar vi frukost på sängen, små överasskningar, romantiska middagar osv. Vi lämnade partyt runt midnatt med siktet inställt på inget mindre än BJ.

Idag tänkte jag mig försöka få lite dagsljus, en promenad tänkte jag mig. MEN då går jag hellre ut när mörkret lagt sig så man slipper se skitvädret. Ljuset kan jag vara utan om det gråa är det enda dagsljus som erbjuds. Jag håller till godo med mina levande ljus och varma té. LATERS!


Kommentarer
Postat av: Lisa

ÅH GUD VA GULLIGT!! fruar åt varandra! sötnöt!

2009-11-22 @ 15:58:51
URL: http://lisasrosth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0