Sooooorry

OJ vad dålig jag har blivit med det här att blogga. Så går det när jag har fullt upp från tidig gryning till sen skymning. MEN vem har sagt att man måste uppdatera typ tio gånger om dagen? Känns ju bara larvigt och helt ointressant. Idag hade jag förövrigt sönder ett  TILL PAR?!! av mina favvojeans. Har jag gått och blivit fet eller vad är dealen med det? IMORRN är det ialfall Fredag, jag och kusin är inbjudna på 25års-fest hos våra blivande hyresvädar i vår blivande lägenhet, så imorrn vankas det bravader minnsan! INNAN det så vankas det en lång och härlig arbetsdag på Stockhome! Kom gärna förbi och ge mig en Fredagskram, då blir jag glad som en mört!

Dags att ladda batterierna! GODNATT OCH SOV GOTT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0