Undra vad jag hittar på för spexigt inatt

Den här dagen for iväg som ett skott, och trots det pissiga vädret rullade allting på helt felfritt. Mitt humör har det inte varit något fel på tills NU, totalt omotiverad inför allting. Tror det kallas för måndagsångest?! KAN bero på att jag har det förjäkligt stökigt på mitt annars välstädade rum, och ni vet ju alla vad som händer med mig när det är rörigt. Lika bra att dra något gammalt över mig tills stöket är borta.
JAJA imorrn ska jag ialfall hänga med en kär god vän som det var alldeles för länge sen vi sågs så det ska bli härligt. TJO SÅ LÄNGE!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sluta säg tjo pling och tjing, jag hatar dom orden!

2009-12-01 @ 08:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0