Bästa stunden på dagen...

Här sitter jag, lyssnar på Joshua Radin och äter kanelbullar samtidigt som jag summerar dagens alla händelser samt går igenom vad morgondagens uppdrag och projekt kan tänkas bli. Känner mig nöjd med dagens alla insatser. Just nu är jag inne i en period där jag mår oförskämt bra MEN är livrädd att känslan jag har bara ska försvinna över en natt. Att allt bara ska vända. Förstår ni? Som att jag väntar på ett slag i magen. HERREGUD här sitter jag och oroar mig medan jag egentligen bara ska tacka och ta emot, glida med i flowet. Trots det så vet jag ju att ingenting kan rubba min balans, inte efter allt jag tagit mig igenom den senaste tiden. NEEEJ, nu är vi ute på djupt vatten mina vänner, nu lägger vi locket på och plockar fram en bulle till, eller varför inte två? GODNATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0