Dancing the whole way home

Gårdagen bara flöt iväg. Allt kändes hur bra som helst och jag ser fram emot kommande arbetsdag. Gissa om jag blir sugen på att handla massa fina inredningsprylar och annat roligt?! Det blir den största utmaningen att hålla mig ifrån att handla allt jag ser. SNART ska jag iväg på ett möte som kan komma att bli spännande, dags för att plocka fram mitt bästa jag. Efter det ska jag in och jobba igen, kom förbi och säg hej! OCH gissa om jag ä glad?! Anna-sara har fått heltidsjobb i Uppsala vilket innebär att hon STANNAR här, troligtvis blir vi sambos inom en snar framtid. Något säger mig att den här hösten blri början på något nytt och spännande, ett helt nytt liv typ.. 
Någon som sitter på en tom lägenhet och vill hyra ut?


San diego sep 09


Kommentarer
Postat av: Anonym

SÄXY BITCH

2009-10-27 @ 12:15:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0