Det finns ingen återvändo...

 

Alltså, när jag tittar på bilden och läser texten så inser ju att vi är helt från vettet! Vi har fått massor av smarta och bra tips utifrån, det här ska verkligen bli spännande. Dels för att vi egentligen inte har NÅGON SOM HELST aning om hur påfrestande en sådan vandring kan vara. Det kan ju vara som en fjärt i rymden samtidigt som det kan vara det jobbigaste vi gjort i våra liv. Jag tycker det är himla intressant att utsätta både kroppen och psyket för påfrestningar och utmaningar. Det är på den vägen man växer och blir starkare! Iallfall JAG. Att kliva ur sin bekvämlighetszon är bland det nyttigaste och roligaste som finns. MEN SATAN SÅ LÄSKIGT DET ÄR!


Kommentarer
Postat av: M o l l y m u s

Lina du är och förblir galen :O :D men jag vet att ni ändå kommer klara det så lätt. Och kommer kunna skratta och tänka på det i efterhand! :D

Kul med tidningsartikeln ju!!

STÖTTSTÖTT :) Puss

2009-10-18 @ 19:00:06
URL: http://mollymus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0