Galenskap är bara mitt förnamn

Några av er vet med all säkerhet redan vad vi har på gång, för er andra så ska jag berätta senare idag!

NU ska jag iväg till mitt nya jobb för att skriva på lite papper SEN ska jag träffa en vän från min tidiga barndom för att catcha upp ÄNNU SENARE är det dags för mig att svettas lite och IKVÄLL ska jag ha en sleepover med en annan kär vän! Det blir en dag fylld med vänner! Åh så härligt. Idag tycker jag att vi pussar och kramar extra mycket på våra vänner samt skänker en tanke åt alla stackare som inte har några vänner.. hmm aa typ något sånt TJING!


Kommentarer
Postat av: Ida

Med mig är det bra också :) Jag jobbar som golvläggare för tillfället med min pappa och bror, men vill gärna börja plugga inom något kreativt igen. Vad är det för nytt jobb du har fått? Kramar :)

2009-10-15 @ 17:38:59
URL: http://idagerdemark.blogspot.com
Postat av: Isabell

åhå, vad är ditt nya jobb då duude? :D

2009-10-16 @ 17:06:09
URL: http://isabellarbil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0