Godkväll mina kära anhängare

Dålig uppdatering idag, så är det när man har bästaste kusinen på besök. Och det bästa av allt är ju att hon faktiskt är tillbaks i Sverige för att stanna. Det är så underbart så ni anar inte! Just nu bor hon hos oss MED MIG så idag har vi raggat jobb åt henne nere på byn, snart ska hon till Stockholm och söka jobb. MEN om jag fick välja skulle jag bestämma att hon ska stanna och bosätta sig i Uppsala. Så jag håller tummarna för det bästa!

Igår fick jag kärt besök av Alex, han flyttar nämligen till Barcelona ikväll!!! LYCKA TILL och hoppas att jag får komma och hälsa på lagom till sommaren. Tänk vad alla flyttar utomlands och har sig för att finna lyckan. Om jag får säga det själv så älskar jag Sverige trots den pissiga hösten (som jag faktiskt tycker är mysig)
NU är det dags för mig att genomgå en förvandling, en varm dusch är lösningen på allt! TJING!


Kommentarer
Postat av: Lisa

hahahha så söt! men du, kollar ni på lägenheter?? i värsta fall om de inte går enligt våra planer så kanske du och din kusin vill bo här hemma i vår lya?!!

2009-10-22 @ 19:53:41
URL: http://lisasrosth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0