I´m baaack

Jag lever, så tro inget annat! Igår hade vi en fruktansvärt rolig utekväll. Det blev dans på bordet och massa andra galenskaper. Idag mår jag som förtjänat, men det var det helt klart värt. Nya friska tag imorgon.
Imorgon är första dagen på mitt nya jobb, jag börjar tidigare än planerat! Det blir spännande och roligt, nytt ställe och nya människor. Till veckan kanske jag och Anna-sara kastar oss in i vuxenlivet och inspekterar en lägenhet som kanske kan vara intressant. Nu går det undan, håll i er!
GODNATT på er så hörs vi imorgon!


Kommentarer
Postat av: lisa

what !NO WAY! GUD VA KUL! du får berätta om jobbet sen! och lägenheten med för den delen!

2009-10-26 @ 08:25:34
URL: http://lisasrosth.blogg.se/
Postat av: Anonym

sexig

2009-10-27 @ 09:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0