Ingen förtjänar att frysa

Igår plockade jag officiellt fram min vinterjacka. Nu hänger den i hallen och bekantar sig med alla andra aktuella jackor. Det gör mig inte så mycket, den är underbar och varm, precis som jag vill ha den. Har lovat mig själv att jag aldrig ska behöva frysa den här hösten/vintern. För några år sedan var det coolt att frysa, ju mindre kläder ju snyggare! SNART ska jag iväg på ett litet möte, eller någonting i den stilen? Vad vet jag, hur som helst blir det spännande, vad det är om kanske ni får ta del av framöver
 who knows?


Kommentarer
Postat av: M o l l y m u s

Hihi min bild! :)

Hörde att du fått svar av mamma nu? Hur går det? Hoppas hon kan fixa ngt!

2009-10-05 @ 16:27:10
URL: http://mollymus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0