Inte riktigt alla hästar i hagen...

Jag lyckades med det omöjliga. Efter en rask promenad till Årsta?! där jag hade tid hos folktandvården kl 14.15 (trodde jag) insåg jag att jag ju faktiskt alltid har gått hos tandläkarn på Liljeforstorg och att jag är helt fel ute. VAD TÄNKTE JAG PÅ? Jag vet ju precis vart Liljeforstorg ligger och jag vet att Årsta är Årsta. TROTS det var jag stensäker på att det var till Årsta jag skulle idag. Det var bara att lägga benen på ryggen och bege sig mot det rätta stället, väl där fanns ingen personal på plats som kunde ta del av mitt missöde. Hela förmiddagen var alltså t-o-t-a-l-t meningslös. Vad jag skulle kalla Money for nothing. Ibland får jag verkligen till det...

 


Kommentarer
Postat av: j

hjulet snurrar men hamstern är död

2009-10-22 @ 12:45:02
URL: http://itisallinmyhead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0