Kanske blir jag Fyrisfjäderns nya stjärnskott?!

Mitt liv är återigen är uppstyrt. Jag har inom loppet av en vecka fixat en hel del olika möjligheter till jobb framöver vilket känns SÅ SKÖNT! Nu pustar jag ut och njuter av helgens närvaro. Det är jag värd. SNART ska jag möta upp Elin vid Fyrisfjädern för att spela badminton. Vi har seriösa planer på att börja lira regelbundet, det är fruktansvärt roligt. I mina yngre dagar gick jag faktiskt på träningsläger så förhoppningsvis har jag lite skills kvar? SENARE blir det till att lägga vinet på kylning för ikväll blir det blir partytime för hela slanten!  SES VI UTE?!


Kommentarer
Postat av: dess

jaså? :D så du ska oxå va barnvakt till en familj :D

nice.

de handlar bara om några timmar idag.. får vöäl se om de blir mer framöver :)

2009-10-10 @ 14:10:53
URL: http://desireewallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0