Mitt bästa jag fungerade även idag!

Min dag har gått som önskat! Idag är en det en av dom där dagarna igen när jag tänker för mig själv att jag är så glad över att jag är jag och ingen annan. Det finns dock en baksida med dom här dagarna, rädslan för att bli av med glädjeruset men det är något jag får öva på att stänga av. JAJA. Jobbet gick bra idag också, jag trivs som fisken i vattnet och jag vill ha allt i butiken OCH längtar efter en lägenhet just nu mer än någonsin. För tre månader sedan ville jag aldrig flytta hemifrån, men NU är det de enda jag tänker på. Tänk så fort vindarna kan vända. Vad kommer härnäst liksom? Det kanske bara är en släng av vuxensjukan, vad vet jag?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0