Nästa veckas utmaning

Godkväll kära vänner! Hur har ni det i höstmörkret? Jag har det bra, dricker té som en galning för att hålla värmen i kylan. Idag har vi plockat fram och börjat göra iordning lite inför julen på jobbet och det är såå mysigt. Jag är mer julsugen än någonsin TROTS att det är två månader kvar. Lär ju lessna om några veckor lagom till jul.
Från och med imorgon är det JAG som vänder ordning på mitt dygn. Tror att jag har sovit dåligt i minst ett år nu, det är dags att skrida till verket. Senast 23.00 är det jag som ligger nedbäddad och redo för natten. Ska bli intressant att se om jag lyckas längre än en vecka. (helgerna räknas inte) Vad tror ni?


Kommentarer
Postat av: karro

hahaha, men USCH. vilken fruktansvärd bild.

Tur att ni är snygga, det kompenserar upp!

2009-10-29 @ 12:05:55
URL: http://karolinasandbergs.blogg.se/
Postat av: lina

nej vi är så fina ALLIHOPA!

2009-10-30 @ 00:19:58
URL: http://jagochlina.blogg.se/
Postat av: Anonym

shit va fula.

2009-10-30 @ 15:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0